B&M 7.2 Contact

Licht contact

Licht contact is het eerste contact. Dat kan vanuit de klant komen:

  • Brochure aanvraag
  • Contact formulier ingevuld / Mail gestuurd naar info emailadres/ Bellen naar algemene nummer
  • Hoge score in Zoho campaigns 
    • nieuwsbrief lezen
    • webinar volgen
    • boek aanschaffen
    • proeverij volgen

Het eerste contact ook van onszelf komen

  • Mooie leads vanuit je LinkedIn kanaal
  • Vanuit je netwerk

Vervolg contact

Als er licht contact geweest is wil je proberen een afspraak te maken. Het is super belangrijk om te komen tot een afspraak. Online of op locatie. Dat maakt op zich niet uit.
Je kunt de klant bellen voor het maken van een afspraak, je kunt het via email proberen, of via whatsapp is ook prima. Wees niet pushy, maar biedt het aan met het oog op dat een afspraak inzicht kan geven hoe de behoefte van de klant wellicht ingevuld kan worden door de brain&mind aanpak.

Scroll naar boven