B&M 6.1 Klantbeleving

Wat willen we dat de klant ervaart in contact met De Valk Leadership Company? Wat is de beleving die belangrijk is? Ben je in staat om waar we voor staan over te brengen? Hieronder tref je zes punten aan die belangrijk zijn om aandacht aan te schenken in elk klanten contact.

  • Sociale: er is ruimte voor de klant om te zijn wie hij/zij wil zijn. Er bestaat de mogelijkheid tot tonen van kwetsbaarheid en het uitten van diepere klantvraag.
  • Van waarde zijn: er wordt naar de klant geluisterd. De klant voelt zich gezien, gehoord en begrepen. Zijn/haar verhaal/probleem/vraag staat centraal.
  • Groei en voldoening: verandering en ontwikkeling is mogelijk, waardevol, duurzaam en het geeft inspiratie en voldoening.
  • Autonomie: Binnen de relatie met je klant geef je de klant veel ruimte voor eigen autonomie.
  • Wederkerigheid: we geven om de wederkerigheid te bevorderen.
  • Mentale veiligheid: het is duidelijk wat het mij kan opleveren en hoe het proces eruit kan zien

Voorafgaande aan contact is het van belang om zichtbaar te maken wie we zijn door het volgende te communiceren:
– Welke waarden we gedreven worden. Je hoeft ze niet te noemen, maar je kijken of je ze op een of andere manier vorm kunt geven.
– Ons aanbod: professioneel en persoonlijk leiderschapsontwikkeling
– Waar we expliciet goed in zijn; experts in de toepassing van neurowetenschappen in leiderschap.

Scroll naar boven